1. TERMENI SI DEFINITII

SolarTech.ro reprezentat de Track Webservice Soft SRL cu sediu social in Prahova, Ploiesti, Str. Cosmonautilor, Nr. 2, Bl. 124B, Sc. A, Ap. 9, Et. 2 si punct de lucru in Prahova, Barcanesti, DN1 Bucuresti-Ploiesti, Nr. 359A, avand numar de ordine in Registrul Comertului J29/214/2016, cod unic de inregistrare fiscala RO35568098.

Vanzator – SolarTech.ro

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre SolarTech.ro (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre SolarTech.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe  Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site – domeniul www.SolarTech.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut
•    toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament  electronic;
•    continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Recenzie – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda  va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

3. COMANDA

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate . Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

-neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
-invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SolarTech.ro, in cazul platii online;
-datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va contacta telefonic sau prin email Vanzatorul si isi va expira dorita de a returna bunurile, urmand ca Vanzatorul sa ii comunice procedura de retur.

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
-pentru Comenzile achitate cu card online/ordin de plata -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
-pentru Comenzile achitate ramburs -> prin virament bancar in contul beneficiarului din factura;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire, nu trebuie sa prezinte modificari fizice, socuri, lovituri, zgarieturi, urme de folosire si/sau interventii neautorizate. (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu noi). Neindeplinirea acestor conditii poate duce la refuzul returului din partea noastra.
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Toate taxele de transport aferente returului sunt suportate de catre client .

Conform legislatiei in vigoare politica de retur a produselor se aplica numai pentru achizitiile facute de persoane fizice. PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.

4. GARANTII

Pentru produsele achizitionate se asigura garantie 24 luni (persoane fizice), 12 luni (persoane juridice).

Preluarea produselor pentru garantie, cade in sarcina firmei de curierat Fan Courier. Nu suntem raspunzatori pentru coletele nepreluate de la clienti din diverse motive (clientul nu raspunde la telefon, clientul nu poate fi gasit la adresa, clientul nu are produsul in momentul in care este contactat de catre agentul Fan Courier, etc.). In aceste cazuri, pentru solutionarea garantiei, clientul trebuie sa expedieze produsul printr-o firma de curierat la adresa Prahova, Barcanesti, DN1 Bucuresti-Ploiesti, Nr. 359A, Track Webservice Soft SRL sau sa il aduca personal la adresa. Costurile tur-retur pentru expeditia coletului vor fi suportate integral de catre client. 

Condiţiile de garanţie se acordă în conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449-2003 şi Legea 296/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi nu limitează, ignoră sau restricţionează direct sau indirect drepturile legale ale cumpărătorului, aşa cum sunt prevăzute de lege. Durata garantiei este stipulata pe factura fiscala, TRACK WEBSERVICE SOFT SRL va asigura garanţia produselor comercializate conform garantiilor producatorilor, prin reparare sau, în cazul în care acestea nu se mai pot repara, se vor înlocui conform prevederilor legale în vigoare, în 30 zile de la data înregistrării reclamaţiei clientului. Înlocuirea se poate face cu un produs identic / similar sau cu unul cu parametrii tehnico-calitativi superiori.

Montarea, instalarea si configurarea invertoarelor si a altor subansamble reprezintă o activitate care presupune calificare profesională şi nu o activitate de bricolaj sau care poate fi efectuată de persoane neautorizate. Cumparătorul care o face totuşi, îşi asumă riscul deteriorării vizibile sau nu a produselor si pierderea garantiei. În cazul utilizării garanției, produsul va fi însoțit de factura fiscală, certificatul de garantie, de factura fiscală pentru montajul produsului de către o firmă autorizată ANRE, de proces verbal de punere in functiune, pentru excluderea deteriorării produsului de către o firmă/persoană neautorizată.

TRACK WEBSERVICE SOFT SRL nu răspunde de problemele de compatibilitate cu produsele achiziţionate de la alte firme si nu isi asumă nici o răspundere pentru subansamblele care sunt folosite pe sisteme ce nu îndeplinesc specificaţiile tehnice cerute de producătorul respectiv. 

5. LIVRAREA

Data estimata de livrare poate varia in functie de produs, si este comunicata prin e-mailul sau telefonul de confirmare a comenzii.
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face prin curier . Intre inregistrarea comenzii si preluarea acesteia de catre curier exista un interval de 1-6 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.
In cazul in care un produs este indisponibil vom informa clientul despre indisponibilitate .

La solicitarea noastra sau a curierului, clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de comanda atribuit de catre vanzator.
In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier, a numarului comenzii.
In cazul livrarii la locul de munca al clientului, caz in care curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre noi, la momentul predarii produselor comandate catre client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii comenzii.

6. RECEPTIA PRODUSELOR

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate.Deasemenea, clientul are posibilitatea de a deschide coletul inaintea platii daca a optat pentru aceasta varianta si de a verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii,  sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

7. RASPUNDERE

Nu suntem responsabili pentru daunele la adresa utilizatorilor sau a partilor terte ca rezultat al incapacitatii de a utiliza serviciile si/sau produsele noastre sau ca rezultat direct, indirect al acestui fapt. Nu suntem responsabili pentru daune de orice fel pe care cumparatorul le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora. Prin urmare, utilizarea produselor noastre este la discretia dumneavoastra si pe propriul risc. Sunteti unic responsabil/responsabila de orice daune la adresa dumneavoastra.

Prin continuarea utilizarii site-ului SolarTech.ro, intelegeti si sunteti de acord in mod expres cu faptul ca utilizarea site-ului SolarTech.ro, a serviciilor si produselor noastre este realizata pe propriul risc.

Coș de cumpărături
Autentificare

Nu ai inca un cont?

Contul meu
0 articol Coș