Când echipamentul tău fotovoltaic se defectează, îți oferim următoarele opțiuni pentru a te ajuta rapid și eficient:

Preluare prin curier: Înregistrează o solicitare pe site-ul nostru pentru ridicarea echipamentului de la tine de acasă. Completează formularul de service disponibil pe prima pagină a site-ului nostru. După înregistrarea solicitării, un tehnician SolarTech va lua legatua cu tine.

Livrare personală: Poți aduce echipamentul personal la sediul nostru, situat în Barcanesti, DN1 Bucuresti-Ploiesti, Nr. 359A, Prahova.

Completează formularul de service și echipa noastră se va ocupa de restul, asigurându-se că echipamentul tău fotovoltaic revine în stare perfectă de funcționare cât mai curând posibil.

Este important să ambalezi corespunzător echipamentul, folosind materiale de protecție pentru a-l asigura pe durata transportului.

Transport prin curier: Îți recomandăm să ambalezi echipamentul în cutia originală. Dacă nu ai această posibilitate, îl poți ambala într-o cutie de carton, folosind elemente de protecție. Dacă folosești un ambalaj neoriginal, securizează accesoriile într-un plic antișoc (cu bule de aer) pentru a evita frecarea acestora cu echipamentul principal în timpul transportului.

Livrare personală: Dacă aduci personal echipamentul la sediul nostru din Barcanesti, DN1 Bucuresti-Ploiesti, Nr. 359A, Prahova, te rugăm să îl ambalezi într-o cutie sau un plic antișoc pentru a asigura depozitarea și manipularea în siguranță.

Urmează aceste instrucțiuni pentru a ne ajuta să îți oferim cele mai bune servicii de reparații pentru echipamentele tale fotovoltaice.

Poti verifica statusul reparatiei AICI utilizand numarul de inregistrare primit pe email.

Durata reparației echipamentelor fotovoltaice poate varia în funcție de complexitatea problemei și disponibilitatea componentelor necesare. În general, reparațiile se finalizează într-un interval de maxim 15 zile, dacă nu este necesară înlocuirea unor componente specifice.

Ne străduim să finalizăm toate reparațiile cât mai rapid și eficient posibil, asigurându-ne că echipamentul funcționează perfect. 

Un defect nemanifestat înseamnă că problema raportată nu a putut fi reprodusă în service. Pentru a ne ajuta să identificăm și să remediem cât mai eficient defectul sesizat, vă rugăm să specificați cât mai detaliat natura acestuia în momentul trimiterii echipamentului în service.

Includeți următoarele informații:

  • Frecvența de apariție: Cât de des apare defectul?
  • Condițiile în care se manifestă: În ce situații sau medii apare problema? (ex. anumite condiții de iluminare, temperatură etc.)
  • Poziția defectului: Este vizibil doar într-o anumită zonă sau condiție? (ex. pe display, sub anumite unghiuri sau luminozitate)

Aceste detalii ne vor ajuta să reproducem și să diagnosticăm corect defectul, asigurând astfel o reparație rapidă și eficientă.

Produsul va fi expediat la aceeasi adresa de la care a fost ridicat. In cazul in care doresti sa expediem produsul la o alta adresa, te rugam sa ne contactezi pentru a ne comunica noua adresa. 

Costurile legate de transportul produsului sunt suportate de catre beneficiar pentru expedierea acestuia catre SolarTech. 

Dupa ce produsul a fost reparat/inlocuit SolarTech va suporta toate costurile ce tin de expedierea produsului.

Când înregistrezi o solicitare de service pe site-ul nostru, te rugăm să completezi, pe lângă detaliile despre defectul produsului, seria si modelul acestuia. Poți găsi seria si modelul produsului tău pe lateralul acestuia sau in partea superioara sau inferioara.

Colegii noștri sunt disponibili pentru a te ajuta cu informații privind localizarea numărului de serie pentru fiecare tip de produs. Când ne contactezi, este util să fii lângă produs pentru a putea localiza rapid aceste informatii.

Termeni si conditii

1.Produsul se va trimite catre unitatea de service autorizata pentru aducerea la conformitate a produsului. Termenul de aducere a conformitate a produsului acceptat de ambele parti este de maxim 15 zile calendaristice de la data receptionarii produsului in service, cu respectarea dispozitiilor OUG 140/2021 si ale certificatului de garantie.

2.Produsul care este trimis in service si nu este ridicat/revendicat de catre client in termen de maxim 6 luni de la data la care a fost notificat de catre SolarTech pentru a-l prelua, se considera abandonat, iar SolarTech are dreptul sa dispuna cu privire la acesta dupa cum considera de cuviinta.

3.Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator, in cazul defectarii produsului, pentru pierderea informatiilor sau datelor, nici pentru orice prejudiciu suferit de catre client in urma acestor pierderi.

4.Subsemnatul, in calitate de client, declar ca sunt de acord ca unitatea de service autorizata sa efectueze o constatare a defectului si a naturii acestuia, constatarea fiindu-mi opozabila.

5.In cazul acumulatorilor si invertoarelor in procesul de verificare, conform cerintelor producatorilor, se poate efectua actualizarea versiunii de soft. In cazul in care se realizeaza actualizarea versiunii de soft a produsului, setarile se vor pierde. Va recomandam sa va efectuati copii de siguranta, fotografii, setari, si/sau aplicatii personale.

6.Constatarea tehnica asupra produsului este efectuata de reprezentantii unitatii de service autorizata.

7.Subsemnatul, in calitate de client, declar ca sunt de acord ca unitatea de service sa presteze servicii de diagnosticare, reparatie (hardware sau software) si asistenta tehnica pentru produsul predat. Prin predarea produsului la punctul de colectare declar ca nu doresc sa particip la diagnosticarea si reparatia produsului in unitatea de service.

8. Subsemnatul, in calitate de client, declar ca sunt de acord cu privire la colectarea si prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul trimiterii produsului la unitatea de service. Datele cu caracter personal prelucrate pot cuprinde: nume, prenume, numar telefon, adresa e-mail, adresa.

9. Daca Service-ul Autorizat constata, in urma expertizarii produsului, ca interventia in garantie nu este justificata (produsul functionand in parametrii producatorului), sau produsului i se anuleaza garantia ca urmare a utilizarii necorespunzatoare, atunci toate costurile aferente vor fi suportate de client (transport, expertiza tehnica).

10.Pentru ca garantia sa fie valida, in cazul invertoarelor, echipamentul trebuie sa fie insotit de proces verbal de punere in functie de catre o societate autorizata conform punctului nr.2 din certificatul de garantie si punctului nr.4 din Termeni si conditii.

Coș de cumpărături
Autentificare

Nu ai inca un cont?

Contul meu
0 articol Coș